Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с вървежа 156 1.8TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с вървежа 156 1.8TS

    Значи започвам от самото начало.Купих колата и сложих газов инжекцион.За 1 година навъртях около 50хил.км. без абсолютно никакви проблеми,но от известно време в ниските обороти е много мудна.След 3000хил.об. започва да се набира малко по добре и на 4000хил.об. забива моцуната и неще да се форсира повече(и на газ и на бензин)Общо взето прави около 140км/ч.Днес бях на диагностика и изкара като грешка ламбда сонда и лоша горивна смес.Изтригме грешките и при повторната проверка изкара само лоша горивна смес.Майстора взе да мери сондата нещо и каза че е статична т.е нормално трябва да показва стойности от 0 до 1 волт,а тя седи на 0.5 постоянно.Възможно ли е проблема да не е в сондата защото после не я изкарва като грешка,някой имал ли е подобен проблем?Дайте съвети какво да правя че не ми се дават 300лв. за сонда и да се окаже че не е от нея!
    Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark
    Alfa Romeo 145 1.3Boxer 90hp EX

  • #2
    Ламбда сондата я проверете с осцилоскоп. Иначе при този резултат постоянно 0,5в , със сигурност в нея е проблема , тъй като тя трябва да подава напрежение , изменящо се с голяма честота към ЕБУ.
    Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
    Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

    Comment


    • #3
      Сменяй сондата без да се чудиш и ги забрави тия триста лева,вземи си универсална помпа на бош или нжк.
      156 2.0TS 155к.с.+ремап

      Comment


      • #4
        И за да нямаш ядове вземи ламбда сонда Bosch Ls 05
        Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
        Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от slavips Покажи съобщение
          Значи започвам от самото начало.Купих колата и сложих газов инжекцион.За 1 година навъртях около 50хил.км. без абсолютно никакви проблеми,но от известно време в ниските обороти е много мудна.След 3000хил.об. започва да се набира малко по добре и на 4000хил.об. забива моцуната и неще да се форсира повече(и на газ и на бензин)Общо взето прави около 140км/ч.Днес бях на диагностика и изкара като грешка ламбда сонда и лоша горивна смес.Изтригме грешките и при повторната проверка изкара само лоша горивна смес.Майстора взе да мери сондата нещо и каза че е статична т.е нормално трябва да показва стойности от 0 до 1 волт,а тя седи на 0.5 постоянно.Възможно ли е проблема да не е в сондата защото после не я изкарва като грешка,някой имал ли е подобен проблем?Дайте съвети какво да правя че не ми се дават 300лв. за сонда и да се окаже че не е от нея!
          Проблема най вероятно не е ламбдата а по скоро дебитомера него мерихте ли го какво показва (ако имаш възможност почисти го има описано по форума как се прави. Сондата ти явно не работи но проблема най вероятно за не вървенето не е в нея. Ако смениш сондата разхода ще падне малко и ще усетиш лека промяна в динамиката.
          Ако колата ти е евро 2 до 2000г с един катализатор и една сонда най добрия вариант е да вземеш универсална сонда на бош LS05 тази сонда работи добре и струва около 130лв от няколко месеца.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
            Проблема най вероятно не е ламбдата а по скоро дебитомера него мерихте ли го какво показва (ако имаш възможност почисти го има описано по форума как се прави. Сондата ти явно не работи но проблема най вероятно за не вървенето не е в нея. Ако смениш сондата разхода ще падне малко и ще усетиш лека промяна в динамиката.
            Ако колата ти е евро 2 до 2000г с един катализатор и една сонда най добрия вариант е да вземеш универсална сонда на бош LS05 тази сонда работи добре и струва около 130лв от няколко месеца.
            Не сме мерили дебитомер,дори незнаех че се мери.Надявах се всичко което не работи да се покаже с диагностиката,за самия дебитомер не излезе абсолютно нищо.Първоначално мислех че е от катализатора-махнах го и не усетих никаква разлика.А за сондата кажете къде да я замеря с въпросния осцилоскоп?

            ---------- Post added at 19:20 ---------- Previous post was at 19:14 ----------

            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
            Ако колата ти е евро 2 до 2000г с един катализатор и една сонда най добрия вариант е да вземеш универсална сонда на бош LS05 тази сонда работи добре и струва около 130лв от няколко месеца.
            97г по точно е моята.Ако се окаже от сондата и накая купя тази от 130лв.колко време ще кара,че ми казаха да взимам хубава защото ефтините карали по около 2 седмици!!
            Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark
            Alfa Romeo 145 1.3Boxer 90hp EX

            Comment


            • #7
              Сондата в сервиз единствено където имат осцилоскоп... там може , но пак ти казвам - 100% при тези показания на волтметъра е за смяна. Иначе и мойта Алфа е произведена 97 година CF2 мотор с един катализатор. Bosch LS-05 е много качествена ламбда сонда така , че пробега ти ще е едно сигурни 30-40к километра.
              Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
              Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

              Comment


              • #8
                И според мен проблема е в дебитомера,а не в сондата
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от slavips Покажи съобщение
                  Значи започвам от самото начало.Купих колата и сложих газов инжекцион.За 1 година навъртях около 50хил.км. без абсолютно никакви проблеми,но от известно време в ниските обороти е много мудна.След 3000хил.об. започва да се набира малко по добре и на 4000хил.об. забива моцуната и неще да се форсира повече(и на газ и на бензин)Общо взето прави около 140км/ч.Днес бях на диагностика и изкара като грешка ламбда сонда и лоша горивна смес.Изтригме грешките и при повторната проверка изкара само лоша горивна смес.Майстора взе да мери сондата нещо и каза че е статична т.е нормално трябва да показва стойности от 0 до 1 волт,а тя седи на 0.5 постоянно.Възможно ли е проблема да не е в сондата защото после не я изкарва като грешка,някой имал ли е подобен проблем?Дайте съвети какво да правя че не ми се дават 300лв. за сонда и да се окаже че не е от нея!
                  Колега, откачи буксата на дебитомера и пробвай как ще се държи колата! Ако работи по-добре - дебитомера е за смяна! Ако няма разлика - посети сервиз, в който НАИСТИНА РАЗБИРАТ от тези коли, и ще разбереш какъв е проблема!
                  Last edited by nblagoev; d.m.y г., 09:31.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
                  Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
                  Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
                  Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

                  Comment


                  • #10
                    Има ли някой който би помогнал със здрав дебитомер само за проба?
                    Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark
                    Alfa Romeo 145 1.3Boxer 90hp EX

                    Comment


                    • #11
                      Колегата ти е написал нещо доста полезно, пробвай да откачиш дебитомера от буксата му, колата влиза в авариен режим и ако се оправи вървежа значи е заминал. Както си написал явно и ламбдата е сдала багажа та двете заедно ще са ти около 350-400 лв. Като ги смениш си почисти дросела и маркучите за маслени пари, погледни си и свещите.. Това е също така си намери по читав диагностик и си ти
                      Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
                      ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

                      Comment

                      Working...
                      X