Значи започвам от самото начало.Купих колата и сложих газов инжекцион.За 1 година навъртях около 50хил.км. без абсолютно никакви проблеми,но от известно време в ниските обороти е много мудна.След 3000хил.об. започва да се набира малко по добре и на 4000хил.об. забива моцуната и неще да се форсира повече(и на газ и на бензин)Общо взето прави около 140км/ч.Днес бях на диагностика и изкара като грешка ламбда сонда и лоша горивна смес.Изтригме грешките и при повторната проверка изкара само лоша горивна смес.Майстора взе да мери сондата нещо и каза че е статична т.е нормално трябва да показва стойности от 0 до 1 волт,а тя седи на 0.5 постоянно.Възможно ли е проблема да не е в сондата защото после не я изкарва като грешка,някой имал ли е подобен проблем?Дайте съвети какво да правя че не ми се дават 300лв. за сонда и да се окаже че не е от нея!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с вървежа 156 1.8TS
Collapse
X
-
Ламбда сондата я проверете с осцилоскоп. Иначе при този резултат постоянно 0,5в , със сигурност в нея е проблема , тъй като тя трябва да подава напрежение , изменящо се с голяма честота към ЕБУ.Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive
-
Първоначално публикувано от slavips Покажи съобщениеЗначи започвам от самото начало.Купих колата и сложих газов инжекцион.За 1 година навъртях около 50хил.км. без абсолютно никакви проблеми,но от известно време в ниските обороти е много мудна.След 3000хил.об. започва да се набира малко по добре и на 4000хил.об. забива моцуната и неще да се форсира повече(и на газ и на бензин)Общо взето прави около 140км/ч.Днес бях на диагностика и изкара като грешка ламбда сонда и лоша горивна смес.Изтригме грешките и при повторната проверка изкара само лоша горивна смес.Майстора взе да мери сондата нещо и каза че е статична т.е нормално трябва да показва стойности от 0 до 1 волт,а тя седи на 0.5 постоянно.Възможно ли е проблема да не е в сондата защото после не я изкарва като грешка,някой имал ли е подобен проблем?Дайте съвети какво да правя че не ми се дават 300лв. за сонда и да се окаже че не е от нея!
Ако колата ти е евро 2 до 2000г с един катализатор и една сонда най добрия вариант е да вземеш универсална сонда на бош LS05 тази сонда работи добре и струва около 130лв от няколко месеца.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениеПроблема най вероятно не е ламбдата а по скоро дебитомера него мерихте ли го какво показва (ако имаш възможност почисти го има описано по форума как се прави. Сондата ти явно не работи но проблема най вероятно за не вървенето не е в нея. Ако смениш сондата разхода ще падне малко и ще усетиш лека промяна в динамиката.
Ако колата ти е евро 2 до 2000г с един катализатор и една сонда най добрия вариант е да вземеш универсална сонда на бош LS05 тази сонда работи добре и струва около 130лв от няколко месеца.
---------- Post added at 19:20 ---------- Previous post was at 19:14 ----------
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениеАко колата ти е евро 2 до 2000г с един катализатор и една сонда най добрия вариант е да вземеш универсална сонда на бош LS05 тази сонда работи добре и струва около 130лв от няколко месеца.Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark
Alfa Romeo 145 1.3Boxer 90hpEX
Comment
-
Сондата в сервиз единствено където имат осцилоскоп... там може , но пак ти казвам - 100% при тези показания на волтметъра е за смяна. Иначе и мойта Алфа е произведена 97 година CF2 мотор с един катализатор. Bosch LS-05 е много качествена ламбда сонда така , че пробега ти ще е едно сигурни 30-40к километра.Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive
Comment
-
Първоначално публикувано от slavips Покажи съобщениеЗначи започвам от самото начало.Купих колата и сложих газов инжекцион.За 1 година навъртях около 50хил.км. без абсолютно никакви проблеми,но от известно време в ниските обороти е много мудна.След 3000хил.об. започва да се набира малко по добре и на 4000хил.об. забива моцуната и неще да се форсира повече(и на газ и на бензин)Общо взето прави около 140км/ч.Днес бях на диагностика и изкара като грешка ламбда сонда и лоша горивна смес.Изтригме грешките и при повторната проверка изкара само лоша горивна смес.Майстора взе да мери сондата нещо и каза че е статична т.е нормално трябва да показва стойности от 0 до 1 волт,а тя седи на 0.5 постоянно.Възможно ли е проблема да не е в сондата защото после не я изкарва като грешка,някой имал ли е подобен проблем?Дайте съвети какво да правя че не ми се дават 300лв. за сонда и да се окаже че не е от нея!Last edited by nblagoev; d.m.y г., 09:31.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex
Comment
-
Колегата ти е написал нещо доста полезно, пробвай да откачиш дебитомера от буксата му, колата влиза в авариен режим и ако се оправи вървежа значи е заминал. Както си написал явно и ламбдата е сдала багажа та двете заедно ще са ти около 350-400 лв. Като ги смениш си почисти дросела и маркучите за маслени пари, погледни си и свещите.. Това е също така си намери по читав диагностик и си тиAlfa Romeo 156 1.8 TS 99'
ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'
Comment
Comment